Najnowsze Wpisy

cos sie zmienia  Komentarze (0)
07. kwietnia 2003 23:38:00
linkologia.pl spis.pl

Cos się zmienia ten moj blog.............

mooonik@ : :

Moja pierwsza notka :)  Komentarze (1)
07. kwietnia 2003 23:27:00
linkologia.pl spis.pl

A wiec, ten blog jest jeszcze nie zrobiony, musze cos jeszcze tu pokombinowac i pozmieniac . I wtedy bedzie mial jako taki wyglad :) to jest juz moj drugi blog, mialam wczesniej tu bloga ale pokasowali notki, mialam 80 notek a jak skasowali to zostalo, mi tylko 28  :(       Ale bylo minelo , teraz mam juz nowego bloga moze nikt nic nie pokasuje :))) to bylo tylko taki wstep, jutro napisze cosik wiecej. pa

mooonik@ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

aga0692 | robak | jarred | acid | graf-zero | Mailing